Затверджено

                                                                                                                                                                                          Завідувач Сквирського ДНЗ №2

                                                                                                                                                                                          «Малятко»

 

                                                                                                                                                                                          _____________С.М.Оскілко

                                                                                                                                                                                         30.08.2017 р.

 

РОЗКЛАД ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА 2017/2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

І МОЛОДША ГРУПА №1

ПОНЕДІЛОК

1.Дитина у природному довкіллі

2.Образотворча майстерня (малювання)

Настільні ігри

ВІВТОРОК

1.Інтегроване заняття: мовлення дитини + дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2.Музичний калейдоскоп

Розваги

 

СЕРЕДА

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2.Фізичний розвиток

Сюжетно-відображувальна гра

 

ЧЕТВЕР

1.Мовлення дитини

2.Музичний калейдоскоп

БЖД. Літературна скринька

 

 

П'ЯТНИЦЯ

1.Образотворча майстерня (ліплення/аплікація)

2.Фізичний розвиток

Передумови трудової діяльності 

І МОЛОДША ГРУПА №2

 

ПОНЕДІЛОК

1.Інтегроване заняття: мовлення дитини + дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)

БЖД. Літературна скринька

 

ВІВТОРОК

1.Дитина у природному довкіллі

2.Музичний калейдоскоп

Розваги

СЕРЕДА

1.Мовлення дитини

2 Фізичний розвиток

Настільні ігри

ЧЕТВЕР

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

2.Музичний калейдоскоп

Сюжетно-відображувальна гра

П'ЯТНИЦЯ

1.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення/аплікація)

2.Фізичний розвиток

Передумови трудової діяльності

 

ІІ МОЛОДША ГРУПА №1

 

ПОНЕДІЛОК

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + мовлення дитини

2.Фізичний розвиток

Театральна мозаїка. СХД

 

ВІВТОРОК

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність)

2.Музичний калейдоскоп

Конструювання, розваги

 

СЕРЕДА

1.Мовлення дитини

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення/аплікація)

3.Фізичний розвиток (ІІ полов. дня)

Сюжетно-рольова гра. Літературна скринька

                                                                                                              

                                                                                                               ЧЕТВЕР

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина у природному довкіллі

2.Музичний калейдоскоп

Пішохідний перехід. БЖД

 

 

П'ЯТНИЦЯ

1.Інтегроване заняття: мовлення дитини + дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)

2.Фізичний розвиток

Трудова діяльність

  

ІІ МОЛОДША ГРУПА №2

 

ПОНЕДІЛОК

1.Мовлення дитини

2.Музичний калейдоскоп

Конструювання. Розваги

 

 

ВІВТОРОК

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина у природному довкіллі

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення/аплікація)

3.Фізичний розвиток (ІІ полов. дня)

Літературна скринька. Сюжетно-рольова гра

 

СЕРЕДА

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність)

2.Фізичний розвиток

Театральна мозаїка. СХД

 

ЧЕТВЕР

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + мовлення дитини

2.Музичний калейдоскоп

Пішохідний перехід. БЖД

 

П'ЯТНИЦЯ

1.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)

2.Фізичний розвиток

 Трудова діяльність

СЕРЕДНЯ ГРУПА

 

ПОНЕДІЛОК

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + мовлення дитини

2.Музичний калейдоскоп

Пішохідний перехід. БЖД

 

ВІВТОРОК

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність)

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)

3.Фізичний розвиток (ІІ полов. дня)

Літературна скринька. Сюжетно-рольова гра.

 

СЕРЕДА

1.Мовлення дитини

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення/аплікація)

3.Фізичний розвиток (ІІ половина дня)

Театральна мозаїка

 

ЧЕТВЕР

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + мовлення дитини

2.Музичний калейдоскоп

Розваги

 

П'ЯТНИЦЯ

1.Дитина у природному довкіллі

2.Фізичний розвиток

Конструювання. Колективна праця

 

ІІ СЕРЕДНЯ ГРУПА

 

ПОНЕДІЛОК

1.Інтегроване заняття: дитина у природному довкіллі + мовлення дитини

2.Фізичний розвиток

СХД. Розваги

 

ВІВТОРОК

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + мовлення дитини

2.Фізичний розвиток

Літературна скринька. Сюжетно-рольова гра

 

СЕРЕДА

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність)

2.Музичний калейдоскоп

3.Мовлення дитини (ІІ полов. дня)

Пішохідний перехід. БЖД.

 

ЧЕТВЕР

1. Дитина у світі культури (образотворча діяльність – ліплення/аплікація)

2.Фізичний розвиток

Конструювання. Театральна мозаїка

 

П'ЯТНИЦЯ

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина у світі культури (образотворча діяльність – малювання)

2.Музичний калейдоскоп

 Колективна праця

 

І СТАРША ГРУПА

 

ПОНЕДІЛОК

1.Дитина в соціумі + дитина у природному довкіллі

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання)

3.Фізичний розвиток

Театральна мозаїка

 

ВІВТОРОК

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність)

2.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + мовлення дитини

3.Музичний калейдоскоп

Пішохідний перехід. БЖД

 

СЕРЕДА

1.Мовлення дитини (грамота, підготовка руки до письма)

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – аплікація/конструювання)

3.Фізичний розвиток

СХД. Розваги

 

ЧЕТВЕР

1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність)

2. Інтегроване заняття: мовлення дитини + дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення)

3.Фізичний розвиток

Літературна скринька. Сюжетно-рольова гра

 

П'ЯТНИЦЯ

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина у природному довкіллі

2.Музичний калейдоскоп

Колективна праця

 

ІІ СТАРША ГРУПА

 

ПОНЕДІЛОК

1.Дитина в соціумі + мовлення дитини

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – аплікація/конструювання)

3.Фізичний розвиток

Театральна мозаїка. Літературна скринька.

 

ВІВТОРОК

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність).

2. Інтегроване заняття: дитина у природному довкіллі + дитина в соціумі.

3.Музичний калейдоскоп.

Сюжетно-рольова гра.

 

СЕРЕДА

1.Мовлення дитини (грамота, підготовка руки до письма).

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення).

3.Фізичний розвиток.

СХД. Розваги

 

ЧЕТВЕР

1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність)

2.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина у природному довкіллі.

3.Музичний калейдоскоп.

Пішохідний перехід. БЖД.

 

 

П'ЯТНИЦЯ

1.Інтегроване заняття: мовлення дитини + дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання).

3.Фізичний розвиток.

Колективна праця

ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА

 

ПОНЕДІЛОК

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + мовлення дитини.

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – ліплення)

3.Музичний калейдоскоп.

Літературна скринька. Театральна мозаїка.

 

 

ВІВТОРОК

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність).

2.Інтегроване заняття: дитина у природному довкіллі + мовлення дитини.

3.Фізичний розвиток.

Економічні завдання. Сюжетно-рольова гра

 

 

СЕРЕДА

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина у природному довкіллі.

2.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математична діяльність).

3.Музичний калейдоскоп.

Пішохідний перехід. БЖД

 

ЧЕТВЕР

1.Мовлення дитини ( грамота, підготовка руки до письма)

2.Дитина у світі культури (образотворча майстерня – аплікація/конструювання).

3.Фізичний розвиток.

СХД. Розваги

 

П'ЯТНИЦЯ

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі + дитина у світі культури (образотворча майстерня – малювання).

2.Фізичний розвиток.

Колективна праця